četvrtak, 31.07.2008.

ljeto...

eto.... ne, nisam umrla (sad se prestanite veselit) neg sam bila na moru, pa nisam bila na internetu. a sad.... cekajte da se sjetim neceg pa da napisem neki dobra post.....
evo ovako cemo.... : nesto o... hm eto kad sam vec bila na moru pisat cu malo o ljetovanjima.
ja sam na moru bila tjedan dana i men je to cisto dovoljno, nemogu zamisliti biti vise od 15 dana, a nema sanse da bih mogla podnijeti biti citavo ljeto na moru. naravno, neki su na to naviknuti i mogu to podnjeti, ali ja nisam medu njima. ja sam ove godine na more isla s braticem i sestricnom i bilo mi bas super, radili smo svasta. uh, sad mi dode muka kad se sjetim svih onih dosadnih ljetovanja sa starcima.... al :D, to je proslo :D :D!!!! na srecu ja sam dok sam bila tam srela jednu frendicu iz razreda pa mi je bilo jos bolje. navecer smo isle u grad i na igraliste gledat decke :D:D:D:D:D ja sam upoznala 1 koji je bas super i prezgodan :D:D:D:D samo steta sto ne zivi negdje blize meni :(:(
hm, to je jedan od razloga zasto mrzim ljeto, jer uvijek upoznam tako nekog decka ii hm... moze se rec da se zaljubim a i sama znam da od tog nece bit nist. mislim, ono, budimo realni, mislim da veza na daljinu nemoze uspjeti, da se vidate 1-2-3 puta na godinu. iako ja znam jednu curu koja je tak upoznala decka na moru i oni su uspjeli ostat zajedno duze vrijeme. ah..... ja bi sad ponovo na more.... :( :( :( :(
ugl.. dosta o tome.
kad sam tam navecer isla u grad, malo sam isla po onim glupim standovima s glupostima. malo sam tam pogledala cjene... OMG ja sam se tam skoro onesvjestila kad sam vidla kolko kostaju jedne obicne nausnice!!! to je koma, tamo je sve 50% skuplje.
i da, glavna vijest:
SUTRA JE PRVI ROĐENDAN MOG BLOGA!!!!!!!!
jeeeeej:D:D:D ja slavim vec danas! :D
eto to je to - za ovaj post, u komentarima me zanima vase misljenje o ljetnim ljubavima, pa ajd onda, nest napisite :D


16:27 | Komentari 22 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>