nedjelja, 21.10.2007.

nema naslova....

eto ja sad pišem novi post samo da ga napišem. više neznam o čemu da pišem...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
eto u četvrtak tu u novskoj je bio dan grada( (iako bih ja rekal sela).
bio je koncert magazina la ja nisam išla zato što su ulaznice bile besplatne, a kad su besplatne onda bude gužva da nemožeš ni disat.... pa su onda bili neki štandovi sa glupostima za djecu... ja si normalno nisam ništ kupila, samo sam glupača išla 3 puta na tombolu... i možete si samo zamislit šta sam sve dobila: lak za nokte, yu-gi-oh karte (nezam sad kak se to zove) i nešt za mobitel onako oko vrata... ajd na sreću jedna se moja frendica htjela mjenjat pa sam ja njoj dala karte a ona meni znojnik... i nakupovala sam si slatkiša...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
i išla sam na ono gađanje sa kuglama kad treba pogodit limenke... naravno nisam ništ dobila.... i tak.... ajd dobro je to što barem taj dan nismo imali nastavu.... jeee..... i dalje mi se neda pisat... stavila sam i par slike koje sam našla na internetu.... valjd su dobre....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
pozzz


11:33 | Komentari 42 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>