utorak, 01.07.2008.

Smisao bloga

blogovi su odavno izgubili svoj smisao. sve je vise blogova koje prave djecica i na njima pisu svoje gluposti koje nikog ne zanimaju. ne kazem ja da moj blog nije medu njima, jer je, al nije u potpunosti. sve vise blogova otvaraju djeca koja imaju 7-8 godina i misle da su kul - jer kao imaju blog. ali, nemaju blog. za mene blog nije otvoriti ga, staviti hrpetinu slika - za mene su slike nesto najgore sto se moze vidjeti na blogu, ne mislim da in ne treba stavljati, ali nema smisla ih natrpati u boxeve da izlaze iz crta. ok je staviti 2 - 3 slike u post da bi on bio zanimljiviji i razumljiviji - zatim mrzim hrpetinu videa - to takoder nema smisla, al ponovno - ok je staviti 1-2 videa u post da bi on bio zanimljiviji i razumljiviji - i definitivno mrzim postove tipa ''evo ljudi ja vam se javlljam da sam ziva, jucer sam isla u grad sa frendicama i bilo nam je super, to je to za ovaj post cujemo se uskoro a vi kommmajte jakoooo punoooo''. i da, nesto sto takoder mrzim i sto nemoze imati pravi blog - svaki 3-4 dan (ili cesce) napisan post, i to jos slican ovome kakav sam gore navela.
to nije blog, recte sta ocete, to nije blog!
i jos nesto sto definitivno blog cini vise glupim je - komentari - oni komentari u kojima pise samo ''bok...'' pa onda novi komentar u kojem pise ''evo dosla sam...'' onda dalje ''malo do tebe..'' ''evo ti malo odbrojavanja...'' ''1'' ''2'' ........ pa jel to ima smisla, daj se zapitajte!!!!! i onda kazu ''vidis moj blog je bolji od tvog, ja imam 250 komentara a ti imas 15'' da da, ja ih imam 15, al ih ja imam prave kometare, a ne gluposti tipa gore navedeno.
to je to sto nemoze imati pravi blog.
a sad sto pravi blog mora imati:
zanimljivi postovi - naravno najvaznije. zanimljiv post ce biti onaj u kojem cete pisati o nekoj temi, o problemu ili o necemu o cemu se trenutno npr prica na tv-u, o cem u novinama itd. zatim, pravi blog mora imati i primjeren dizajn, a primjeren dizajn cete naci tako da prvo razmislite o cemu se radi na vasem blogu, jeli on sportski, bavi se problemima svakodnevnog zivota i sl.
to je moje misljenje pravog i ''nepravog'' bloga.
na kraju cu navesti neke primjere - ugl cu stavljati blogove na koje ja odlazim, znaci od mojih frendica - al nemojte se uvrjedit, ovo je samo moje misljenje.
nepravi blogovi:
badlucija.blog.hr
kozanabunaru.blog.hr
jasamoludujem.blog.hr
buggati.blog.hr
...
njih bih mogla nabrajati toliko da vam ih browser nebi mogao ni ucitati.

a sad pravi blogovi:
kinkykolumnistica.blog.hr
iemtheking.blog.hr - neznam jeli jos u funkciji
amerikanac.blog.hr
lionqueen.blog.hr
ovi blogovi su vam vjerojatno poznati, al neznate otkuda? pa sa naslovnice blog.hr - a!
svaki pravi blog ce kad-tad doci na naslovnicu....


10:58 | Komentari 23 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>