ponedjeljak, 18.02.2008.

eh.. necu bit kao drugi!

eto, ja odlučila napisati post nakon duuuggooooo vremena, al eto djelomicno ga pisem da nebi mislili da sam zamrla i djelomisno ga pisem zato sto mi je kiki rekao da napisem novi post a kad on kaze to moram napravit (zato sto je velika stvar sto je se on uopce udostojio doc na moj blog, aha, mozes mislit, al eto).
sad se sigurno pitate sta znaci ovaj naslov da neću bit kao drugi. e pa to je zato što namjerno nisam pisala post na valentinovo i to i uopće neželim da se valentinovo spominje u ovom postu, tako da neću dalje na ovu temu.
e sad idemo o nečem pametnom pisat:
(hm... cekaj malo da se sjetim o cem bi mogla pisat).....................................
..........................
AHA ETO! sjetila se ja!!!
znači idemo ovako: (tema bas i nije neka al ja se sad trenutno nemog nices pametnijeg sjetit)
znaci nastavit cemo o zivotinjama iz proslog posta...
znači (uuu koji ja put to pisem znaci..... ubi se....)
ja vam imam 3 mačke, normalno imam mačke jer volim mačke. lol!!!!!
ono ja ih zbilja obozavam i neznam sta bih bez njih. jedno vrijeme sam htjela i psa, ali sam davno odustala od toga jer sam shvatila kako psi nisu zivotinje za mene i ja kad bih imala psa ja bih ga vise maltretirala (u pravom smislu) nego ga voljela. za mene psi jednostavno predstavljaju nesto glupo (naravno, ja iznosim sad svoje misljenje i nezelim nikoga vrijeđati tko više voli pse). meni su prije 2 godine psi raskomadali macku i ja sam ih od tada zamrzila. zamrzila iz dna duse. eto odatle potjece to moje misljenje i ja mislim da ga nikad necu promijenit.
uh, vec mi je post na neki nacin dugacak al cu jos malo.
e sad zasto bas toliko volim macke: prve macke koje sam imala kao ljubimce sam dobila (u biti nasla) kad sam imala 3 god (hm, bar se ja od onda sjecam). od tada nije prosao ni dan a da ja nisam imala barem 2 macke kao ljubimce. za mene su one prikaz umiljatosti i ljepote. i jednostavno, ja mislim da su macke bezopasnije od pasa. macke te mogu malo ogrebati (mogu i puno al ipak) i ugristi te dok psi te mogu pravo ugristi i ko zna koliko duboko mogu zagristi i oni su nekako jednostavno opasniji, bar sto se mene tice.
eto to je to sto se tice ovog posta. a vi mi ako hocete dajte u kommovima neku ideju o cemu bih mogla pisat u iducem postu....
bye bye ki$$y ki$$y ljudi ma u biti svima smao jedna velika KIZZA kiss
ps oni koji ovo jos nisu isprobali neka obavezno isprobaju stvarno radi!! znaci klik ovdje!!


18:58 | Komentari 48 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>