subota, 26.01.2008.

Škola je zlo.... ali i ona se ponekad mora naći u postu!

eto, kao što i naslov kaže, u nekom postu se mora spomenut i škola.... eto ja jučer išla na natjcanje iz matoša....
bilo je ok... zadaci nisu uopće bili teški i sve sam ih rješila.... i prva sam bila gotova.... lol.... ajde barem nakon toga je došao vikend.... zasluženi vikend..... jeee nut lol... i dajte ljudi malo dolazite na moj chat tj, tu. lol... sad sam u biti pogledala koliko ja do sad imam napisnih postova... 16... a od toga 10 u kolovozu... hhhh.... jedva čekam da ih barem bude 20... lol... (znam da sam dosadna s ovim točkicama al ja ih obožavam stavljat i nemgu si pomoć.....) hehe
neznam o čemu da još pišem.. hm, prije nekoliko dana bila sam na jednom blogu gdje sam vidjela post o tome kako ljudi napuštaju kućne ljubimce. nesjećam se adrese bloga, ali to je definitivno bio jedan od najboljih blogova koje sam vidjela... pa evo sad ću se i ja malo raspisat o tome: kod moje škole uvjek ima hrpetina napuštenih životinja. meni nikako nije jasno kako ljudi mogu uzeti životinju pa je onda napustiti i jednostavno ostaviti na cesti da ugine. najviše ih se ostavi po ljeti kad ljudi idi na more, ali meni nikako neide u glavu kako nemogu kucnog ljubimca ostaviti kod susjeda ili kod nekog prijatelja. i u mome susjedstvu ima hrpa na napuštenih životinja. ja osobno tako nešto nikada nebi mogla učiniti. i evo s ovime završavam post, iako bi se o tome moglo napisati još 1000 stranica.
i vi mi recite u kommovima što mislite o napuštanju životinja.
bye bye

(i evo jedna igra)







10:50 | Komentari 47 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>