četvrtak, 03.01.2008.

SRETNA NOVA GODINA!!

ey ljudi... evo sretan božić i nova godina svima sa zakašnjenjem... ono oprostitie što nisam prije čestitala al stvarno nisam mogla... za novu godinu bilo mi je zakon... ja, moja sestrična, moj bratić i dvoje kumova smo zajedno slavili kod mene i to sami!!! yeah!! nije bilo staraca kod kuće!! al kasnije je došla moja teta kad smo išli pucati rakete... baš je bilo zakon... samo su neki idioti preko puta bacali petarde u naše dvorište.. koji jadnici.... bili smo naručili dvije jumbo pizze pa smo svi se tukli ko će doć do nje... ma znam da pišem stoti puta, al bilo je preprepreprezakon!!! joj sutra idem po knjižice... i to u 8... pih... da se ubiješ ko će se tak rano probudit... headbang... ajme čim pomislim na školu zaboli me glava... al dobro je to što mi sutra dolazi jedna frendica iz rijeke pa ću bit s njom... i tak... uh... idem jest... pozz & kiss p.s. obavezno kliknite ovdje . nije neka glupost ko u zadnjem postu 100%. zato kliknite jer je stvar super i meni je stvarno radila!


17:52 | Komentari 38 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>