petak, 05.10.2007.

nakon mjesec dana napokon novi post!!!!

:evo pišem novi post da mi imate na šta komentirat i da nebi mislili da više neću pisati blog. kao što vidite ponovo imam novi dizajn (od nightwisha) i odlučila sam da ga neću mijenjat jedno duže vrijeme. moram još ić izmijeniti linkove jer su neki napravili nove blogove nut (bez uvrede). evo ova škola me izluđuje, imamo neku glupu nastavnicu iz povijesti koja samo brblja i sve ponavlja 7-8 puta... bangbang..
uh... ja bi već sad ponovo na praznike... i da, napravila sam neku stranicu za chatanje, pa možete doć malo, doći ćete na nju ak kliknete tu. lol šta sam još htjela napisat?.... sad se nemogu sjetit.... a dobro svakome se može dogodit...
pa mi recite jel vam se sviđa moj dizajn... evo trebam ić...
pozzach!!wave


19:50 | Komentari 46 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>