subota, 17.05.2008.

ma daj... nemam vremena smisljat neki normalan naslov

ey ljudi! znam da nisam pisala post jako dugo, al nisam imala o cemu....
al evo.. jucer.... sam dobila razlog da napisem.... nest.... hhh..
ugl.. ja bila na regionalnom natjecanju iz matosa.... i tam sam im pukupila drugu nagradu... a falio mi 1, zamislite 1, ma 1 bod da dobijem prvu nagraduu!!!!!
iak ja nisam bila druga, oni su imali takav nacin nagradivanja pa sam ja dobila drugu nagradu...
hhhh a pohvaljivali su sve one koji su rijesili barem 50% testa.... nas je tam bilo 48 a negdje 2-3 nije doslo jer su oni umjesto na natjecanje iz matematike ljepo otisli na natjecanje iz tehnickog... hm i ja bi isla iz tehnickog da sam mogla birat, jer se na tom natjecanju bude 3 dana..
imala bi ljepo tamo smjestaj i sve...
al ipak, na natjecanju iz matosa se osjecam nekak pametnije hhhhh.......
ugl... ja sam tam isla sa jos dvoje ljudi iz novske.... ma bilo nam super.... ova jedna cura koja je isla nema internet, pa smo je onda ja i ovaj decko ''poucaval'' o tome...
ja i on poceli pricat o programskim jezicima i to a ona tam bulji u nas i nist nerazumije... to je trebalo vidjet... i ond joj jos ovaj kaze ''pa malo guglaj i informiraj se''.. a ona poludila... zato sto ona kao sto sam vec rekla nema internet... pa jadna nemoze guglat... hahahha...
pa smo onda nju prozvali gugla.... hahahah..
e i da pricali smo o nlo-ima.. i kako sad taj ivan se zanima za to, poceo on nest pricat o tome, a kaze ova da ona nevjeruje u izvanzemaljce.. i poceo ovaj njoj tam nest pricat o tome.. bla bla.. i nakon 5 min je odmah povjerovala... ma zakon... sve bi dala da se to sve od jucer ponovi....
i onda kad smo saznali rezultate, mi tam zedni i gladni, a ruksaci nam u autu i sad mi se nemoze dogovorit ko se pitat nastavnike da nam daju kljuc da odemo po ruksake... i dok smo se mi tam svadali... ja se sam okrenula i pitala za kljuc.... a oni gledaju u mene i ono ''joj eto pa jel to bilo tesko'' hhh....
i ond kad je bilo proglasenje pobjednika, koje je trebalo poceti u 6, a pocelo u 15 do 7.... ugl tam dolaze ti koji to pripremaju.. i dode tam neki malac uzet seb stolicu a ovi mu gore s tribina pljescu.. a mali gleda.. zbunjen.. hahaha.. hhhh..
ma kao sto sam vec rekla... bilo je zakon...
hhh ja sam jos pod euforijom tak da vise nemog pisat....


13:39 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>