subota, 31.05.2008.

Životni zakoni

naslov: samo ono o cemu ce biti u postu. nisam ga izmisljala niti ista.
pa da objasnim. reci cete da sam glupa (pa recite) jer citam Knjigu zivotnih zakona. sad si mislite zasto jedno dijete od 11 god cita takvu knjigu. e pa na to ni ja neznam odgovorit. cita mi se, imam osjecaj da mi treba tako nesto, dosa mi je svega. ali svega.
citajuci tu knjigu, shvatila sam da sma ja totalna suprotnost 70% tih zakona. kasnije u postu cete naci neke od mojih najdrazih zakona, ali kasnije.
sad razmisljam o tome kako covjecanstvo moze biti sretno sto se radaju takvi genijalci koji razmisljaju na taj nacin. inace ja volim izreke einsteina, iako ga ovdje nema.
u danasnjem svijetu vrijedi sve ovo sto sam ja procitala, ali pod navodnicima.
gdje to vodi?
ljudi nisu svjesni sto rade sami sebi, to se vise nemoze zaustaviti.
pritom mislim na sve, sve, sve sto ljudi rade sebi, drugim ljudima, okolisu i svima.
sve.
sad cu napisati jednu einsteinovu izreku, al neznam ocu je tocno napisat od rijeci do rijeci, al smisao ce bit isti:
“Ako se dogodii da jednog dana nestanu sva stabla na svijetu, čovjeku će preostati samo njegovo genealoško stablo da nad njim plače”
ako neznate sta je genealosko stablo, to je ono stablo sa svim vasim prabakama i pradjedovima i svim vasim precima.
mislim da bi tu izreku trebali razumjet.
inace sam tu izreku nasla u KTC-u tamo gdje se skupljaju limenke i plastika, i to je jos bilo sve napisano malim slovima, izguzvano i isarano.
e tako ljudi pokazuju koliko im je stalo.
nista, ja bi sad se tu raspisala ko luda, a vi ni 10% toga nebi shvatili, pa cu odmah preci na moje najdraze zakone iz Knjige zivotnih zakona:
-Nikome necu dopustiti da mi umanjuje dusu tjerajuci me da ga mrzim. - Booker T. Washington

-Sretne veze ne ovise o tome hocete li pronaci pravu osobu, nego o tome jeste li vi prava osoba. - Eric Butterworth

-Posljedice uvijek odrazavaju prirodu nasih misli. - Charles Fillmare

-Tko ima ''zasto'' zbog kojeg zivi, moze se nositi gotovo s bilo kojim ''kako''. - Friedrich Nietzsche

-Ocekuj najbolje i tvoj pozitivan stav otvarat ce vrata mogucnostima. - John M. Templeton

-Nema te prepreke koju dovoljno ljubavi nece moci nadvladati. - Emmet Fox

-Sretan covjek nije covjek u odredenim okolnostima, nego covjek s odredenim sklopom stavova. - anonimna

-Pero je mocnije od maca. - E.G. Bulwer-Lytton

-Velicina nije u meni; ja sam u velicini. - anonimna

-Covjek moze puno puta dozivjeti neuspijeh, no propao je tek kad pocne okrivljavati druge. - Ted Engstrom

-Dusa bez visoko postavljenog cilja slicna je brodu bez kormila. - Eileen Cady

-Sto je ucinjeno, ucinjeno je. - William Shakespeare

-Covjek koji voli zivi u svijetu koji voli. - Ken Keyes

-I putovanje od tisucu kilometara zapocinje prvim korakom. - Lao Ce

-Koncentrirajte se na to kamo zelite ici, a ne na to gdje ste bili. - John M. Templeton

(koji jadan i glup post, tek sam sad skuzila, al ipak cu ga ostavit, jer ce brze bit novi)


19:48 | Komentari 47 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>